skytechnic.hu

Üzletszabályzat

Tartalom:

  • Bevezetés
  • Szolgáltató, elérhetőségek, nyitva tartás
  • Honlapon folytatott tevékenység
  • Felhasználási feltételek
  • Honlapon történő vásárlás
  • Elállási jog
  • Szavatosság
  • Jogérvényesítési lehetőség
  • Egyéb
  • Adatvédelem
  • Szerviz

Általános szerződési feltételek

  1. Bevezetés

Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.skytechnic.hu weboldalon (a továbbiakban: honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybe vevő (továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A honlap használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet ezen ÁSZF nem tartalmaz, a honlapon elérhető tájékoztatások nyújtják. A Felhasználó a honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF- ben foglaltakat.

  1. A Szolgáltató

Név: Tóth Krisztián e.v.
Székhely: 8900 Zalaegerszeg, Landorhegyi út 15.C 1/4.

Telephely: 1138 Budapest, Párkány utca 16. 8.em.
Képviselő neve: Tórh Krisztián
Adószám: 66988519-1-40
Engedélyszám: 41985487
Számlavezető pénzintézet: MBH Bank Zrt.
Számlaszám: 10103104-10579200-01004001
Telefonszám: +36-30/716-2527

Tárhelyszolgáltató székhelye és elérhetőségei

Matrixonline.hu Kft. – 8900 Zalaegerszeg, Kispest utca 9. 1/4.

Ügyfélszolgálati és nyitvatartási idő

H-1138 Budapest, Párkány u. 16. 8.em.
Munkanapokon: 10:00 – 12:15 / 15:15 – 20:00
Szombat és vasárnap: 10:00 – 20:00

  1. A honlapon folytatott tevékenység

A honlapon elsősorban műszaki cikkek bérbeadásával foglalkozunk.

  1. Felhasználási feltételek

4.1. Felelősség

A Szolgáltató lehetősége szerint maximálisan gondoskodik a Felhasználó által megadott adatok biztonságáról (jelszóval, vírusirtóval való védettség), megteszi azokat a technikai és szervezési intézkedéseket és kialakítja azokat az eljárási szabályokat, amelyek az Info tv., valamint az egyéb adat- és titokvédelmi szabályok érvényre juttatásához szükségesek.

Szolgáltató a rendelkezésére álló technikai védelmi intézkedések megtétele ellenére sem tud felelősséget vállalni harmadik fél által elkövetett informatikai támadásért, esetleges illetéktelen hozzáférésért, hiszen az Internet jellegéből és működéséből adódóan folyamatos kockázatoknak és veszélyeknek kitett hálózat.

A Szolgáltató kizár minden felelősséget a honlap használói által tanúsított magatartásért és hogy a Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

A Felhasználó köteles gondoskodni arról, hogy a honlap használata során harmadik személyek jogait vagy a jogszabályokat sem közvetlenül, sem közvetett módon ne sértse.

A Felhasználók által a honlap használata során esetlegesen elérhetővé tett tartalmat (például hozzászólás) a Szolgáltató jogosult, de nem köteles ellenőrizni, és a közzétett tartalmak tekintetében a Szolgáltató jogosult, de nem köteles jogellenes tevékenység folytatására utaló jeleket keresni és ezekért felelősséget nem vállal.

A Szolgáltató nem vállal felelősséget a a Felhasználó által tévesen megadott elérhetőségi adatokból, (különösen e-mail cím) eredő károkért és igényekért.

4.2. Szerzői jogok

A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb…) szerzői jogvédelem alá esik, így kereskedelmi célokra másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

  1. A honlapon történő megrendelés

5.1. Megrendelés folyamata

A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek kategória-rendszerbe sorolva találhatók meg. Minden terméknél külön- külön szerepel a minimális bérleti díj összege.

A kategória nevére kattintva a benne szereplő termékek listája látható. Ha az adott kategóriában lévő összes termék nem fér ki egy oldalra, akkor a termékek felett és alatt lévő számok segítségével lehet lapozni. A termék listáról a részletes termék oldal a termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról.

A választott termék a „foglalás most” gomb segítségével helyezhető a kosárba, miután a kívánt bérleti időtartam beállításra került, és a honlap megjelenítette az előzetesen kalkulált bérleti díj összegét. A Felhasználó a kosár tartalmát a Kosár menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt láthatja azt, hogy a kosárba tett terméket milyen időtartamra és milyen áron kívánja bérelni, illetve törölheti az adott tételt. A Felhasználó a “Tovább a pénztárhoz” gombra klikkelve folytathatja a megrendelési folyamatot. Második lépésként lehetőség van belépésre, regisztrációra. A megrendeléssel egyidejűleg automatikusan készíthető felhasználói fiók a weboldalon („regisztráció”), ezt a „Fiók létrehozása?” jelölő bekapcsolásával lehet engedélyezni.

A regisztráció, és a regisztráció nélküli vásárlás esetén az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név, telefonszám, számlázási cím. A sikeres regisztrációról a Felhasználó e-mailben, és a honlapon tájékozódhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott, hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén, a honlapon új jelszó kérhető a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a honlapon, a megrendelési folyamat az e-mail címének és jelszavának megadásával folytatható.

A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket, azok mennyiségét. Adatbeviteli hibák esetén az egyes szekciókban javíthat a megadott adatokon. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a Megrendelés elküldése gomb segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben) észlel hibás adatot, azt haladéktalanul, de legfeljebb a következő munkanap 12:00 óráig köteles jelezni azt a Szolgáltató felé.

Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést a Bejelentkezés ablak, segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik egy Adatok módosítása menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja módosítani, profil megtekintése, szerkesztése, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon.

5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról az általa megadott email címre. Ha a Felhasználó nem kapja ezt meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni. Amennyiben Felhasználó által megadott értesítési e-mail cím hibás, úgy Felhasználó ajánlati kötöttsége alól nem mentesülhet.

A visszaigazoló e-mail tartalmazza a megrendelés során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a megrendelt termék (ek) nevét, árát, a választott fizetési módot, a rendelés sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

5.3. A szerződés létrejötte

A szerződés megkötésére magyar és angol nyelven van lehetőség. A megrendelés leadásakor a szolgáltató automata megrendelés visszaigazolás e-mailt küld, ez azonban önmagában nem minősül szerződéskötésnek. A Szolgáltató a megrendelés feldolgozásáról visszaigazoló e-mailt küld 48 órán belül, amellyel a Felhasználó ajánlatát a Szolgáltató elfogadja, és a felek között ezáltal a szerződés létrejön. A szerződés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/ EU irányelvének rendelkezéseit.

5.4. A szerződés iktatása

A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

5.5. Számla

A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki. A számlát online bankkártyás fizetési mód esetén a vételár megfizetése után állítunk ki. Szállítás esetén a szállítónak történő átadás napján kerül kiállításra, melyet a szállítási dokumentumokkal együtt a termék külső csomagolásában megtalálható minden esetben.

5.6. Fizetés

5.6.1. Előre utalás

A terméket az összeg teljes beérkezése után lehet átvenni – melyről értesítést küldünk – vagy adjuk át szerződött szállító partereink egyikének.

5.6.2. Utánvét

Szolgáltató telephelyén, a helyszínen is lehetséges fizetni.

5.6.3. Készpénzzel az átvételi ponton

5.6.4. Bankkártyával az átvételi ponton

5.6.5. Online bankkártyás fizetés

A rendelés leadása után biztonságos banki rendszeren keresztül lehetőséget biztosítunk online bankkártyás fizetésre. A fizetés a SUMUP rendszerén keresztül, a termékek átadásakor történik. A felhasználó bankkártya-adatihoz a Szolgáltató semmilyen körülmények között nem fér hozzá, azokat nem kezeli.

5.7. Átvételi lehetőségek, szállítás

5.7.1. Személyes átvétel

Személyes átvétel telephelyünkön történik (H-1138 Budapest, Párkány u. 16. 8.em.). A rendelt termékek átvételi időpontjáról elektronikus levélben (e-mail) értesítést küldünk.

  1. Elállási jog

6.1. Elállási jog gyakorlásának menete

A felhasználó a megrendelt termékek átvétele előtt minimum 3-órával jeleznie kell elállási szándékát telefonon, vagy e-mailben. Ez esetben a szolgáltató törli a megrendelést.

  1. Szavatosság

A szolgáltató szavatolja az eszközök hibátlan működését. Abban az esetben, ha a bérelt eszköz meghibásodik, és annak meghibásodásáért nem a felhasználó a felelős, a szolgáltató csereeszközt biztosít. Az esetleges hibát feltétlenül a hiba jelenség bekövetkeztekor jelezni kell a hotline telefonszámon.

7.4. Szavatossági, jótállási igények érvényesítése

A szavatossági igényeit a Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:

Név: Tóth Krisztián e.v.
Levelezési cím: H-1138 Budapest, Párkány u. 16. 8.em.
Telefonszám: +36-30/716-2527

  1. Jogérvényesítési lehetőségek

8.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja

A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:

Név: Tóth Krisztián e.v.
Levelezési cím: H-1138 Budapest, Párkány u. 16. 8.em.
Telefonszám: +36-30/716-2527

A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt – vehet fel.

Minden egyéb esetben a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el.

A telefonon, vagy más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését.

A Szolgáltató a hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti.

A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

8.2. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára:

Panasztétel:

A Zala Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Hatósága,

Békéltető testület eljárásának kezdeményezése:

Zala Megyei Békéltető Testület
Címe: 8900 Zalaegerszeg, Petőfi utca 24.
Telefonszáma: +3692/550514
Fax száma: +3692/550-525
Név: Dr. Péter Csilla
E-mail cím:

A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a Szolgáltató kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli. Ennek keretében köteles a válasziratát megküldeni a békéltető testület számára és a meghallgatáson egyezség létrehozatalára feljogosított személy részvételét biztosítani. Amennyiben a vállalkozás székhelye vagy telephelye nem a területileg illetékes békéltető testületet működtető kamara szerinti megyébe van bejegyezve, a vállalkozás együttműködési kötelezettsége a fogyasztó igényének megfelelő írásbeli egyezségkötés lehetőségének felajánlására terjed ki.

Online vitarendezés

Az online vitarendezési platform felhasználható a vitás kérdések rendezéséhez, valamint az online vitarendezési platform felhasználható az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez.

ODR link: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

Peres eljárás:

A Szolgáltató törekszik a viták békés peren kívüli rendezésére.

  1. Egyéb

9.1. ÁSZF, árak módosítása

A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra érvényes.

9.2. Technikai korlátok

A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

9.3. Weboldalon található árak

A megrendelést követően a Vásárló azonnal (automatikusan) kap egy elektronikus (e-mail) visszaigazolást. A webáruházban szereplő adatbeviteli hibákért a webáruház nem vállal felelősséget. A weboldalon szereplő árak a készlet erejéig érvényesek(*), hibák, eltérések előfordulhatnak. Amennyiben a megrendelni kívánt termék ára a megrendelésben találhatótól eltér, akkor írásban (e-mail) egyeztetésre kerül, ilyen esetben a vásárló külön indoklás nélkül elállhat a vásárlástól.

  1. Használati utasítás

A Szolgáltató minden termékhez biztosít magyar nyelvű használati utasításokat, melyet minden esetben e-mailen küld meg a Fogyasztónak az általa a vásárláshoz megjelölt e-mail címére! A Fogyasztó külön írásban bejelentett igénye alapján a Szolgáltató nyomtatott formában a rendelkezésére bocsátja és postai úton a Fogyasztó által megjelölt címre kézbesíti. Felhívja a Fogyasztó figyelmét, hogy elsősorban az elektronikus változatot részesítse előnyben, mivel ezzel is szeretne a Szolgáltató hozzájárulni a kevesebb fa kivágáshoz és a környezetvédelemhez. Cégünknek fontos, hogy védjük környezetünket! Amennyiben nem kapott volna használati utasítást a termékhez, kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunkon (telefon, e-mail, vagy személyes formában) és kollégáink azonnal rendelkezésükre bocsátják azt.

  1. Adatvédelem

A vásárlók személyes adatainak felhasználása az Adatvédelmi törvény hatályos szabályozásának értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely, akár az összes általa megadott információt, kivételt képeznek azok a számla adatok (a számlák tőpéldányai), melyeknek megőrzésére a Számviteli Törvény kötelez.

Az eladó a vásárlók adatait a szerződés teljesítése, és a szerződés feltételeinek későbbi bizonyítása érdekében tárolja, illetve alvállalkozóinak átadja (pl. futár cégek). Az alvállalkozók az eladó által átadott személyes adatokat semmilyen módon nem jogosultak megőrizni, felhasználni, illetve további személyeknek átadni. Az Összes megrendelés iktatásra kerül, ami későbbiekben elérhető a felhasználók kérésére!

  1. Szerviz

Szervizünket keresse az oldal kapcsolat menüjében megadott elérhetőségek valamelyikén.

Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2023.05.31.